|
|
| |
| Auteur | Message |
|---|
Weiki Gardienne du feu

| Sujet: Re: Par ici les copies Lun 19 Nov - 13:58 | |
| |
|  | | FLAT-BOX Lab. V.i.p.

Messages:: 182 Age: 43 Lieu: FLAT-BOX LAND Inscrit le: 21/10/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Lun 19 Nov - 21:13 | |
| |
|  | | Corwin Chaman

Messages:: 10891 Age: 1000 Lieu: En forêt d'Yveline Inscrit le: 09/01/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Mar 20 Nov - 0:10 | |
| Pour ceux qui voudraient préparer le concert, v'la les paroles
Tout ch’ti qui pice’, i tient s’biroute dins s’main, Et les tros quarts du temps, i’s’piche eune goutte dins s’main Et pis qu’i’s’la s’coue eud’n’importe quelle façon Eul’dernière goutte, ch’est pour l’caleçon
Qu’est ce que vous en penser ? Bah !
Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon
Qu’est ce que vous en penser ? Oh ! Ouuuf !
Tout ch’ti la qui piche, i tient s’biroute dins s’main, Et les tros quarts du temps, i’s’piche eune goutte dins s’main Et pis qu’i’s’la s’coue eud’n’importe quelle façon Eul’dernière goutte, ch’est pour l’caleçon
Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon
Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon Tout les femmes, i’putent ! Tout les femmes, i’putent ! Y’a qu’les hommes qui sintent bon..... _________________ Pour voter cliquer I C I  |
|  | | Weiki Gardienne du feu

Messages:: 10230 Age: 36 Lieu: Vaucluse Inscrit le: 13/01/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Mar 20 Nov - 9:00 | |
| Plus d'excuses maintenant, messieurs révisez, et si vous faites des fautes au niveau du chant, vous ferez des lignes Bon on est déjà 4 pour le prochain Eurovision, elle est pas belle la vie  (la star ac, je vais me faire pulvériser, à moins que le chant de corbeau soit à la mode  ) _________________ Je te souhaite une très bonne journée Invité
|
|  | | Caloo Gardienne du feu

Messages:: 2634 Age: 52 Lieu: Au royaume de Gyptis et Protis Inscrit le: 13/01/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Mar 20 Nov - 9:34 | |
| Corwin, je dirais bravo Core un tchiot cop d'intrainemint et pis chà s'ra chà ! Sinon, t'es sur l'c'min pou faire un parfait ch'ti. Vérifions : quo qu'ch'est qu'cha veut dire "Ohu ichi, t'as bétôt fini d'picher su mes haïrures" ? Petites corrections : "Tout ch'ti qui piche" chà s'rot, in réalité : "tout ch'ti-là" qui veut dire dire "celui-là" Sagesse de nos anciens, en ch'ti, des canchons ... ichi, eul canchon dormoire à l'écriture, et là, teu peux intinde l'hymne des habitants du nord Teu trouveras des recettes en ch'ti, que teu pourras écouter, pour progresser, attention à t'n'accent ! Et pis, si t'n'es point contint, y'a toudis ches espressions-là, pour l'dire, mais y'a point d'grossièretés, hein ! Et pou finir, des dictons in chti que teu trouveras su ch'site-là "Au pays des ch'tis" puisque nous sommes sur un site consacré à la bonne table, tout en faisant de l'humour, bien sûr  Allez, in apprind le ch'ti ! Tout l'mond' à ses copies :Chapo: |
|  | | FLAT-BOX Lab. V.i.p.

Messages:: 182 Age: 43 Lieu: FLAT-BOX LAND Inscrit le: 21/10/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Mar 20 Nov - 11:41 | |
| ...bon récapitulons:
Pour la berceuse de Corwin, le paroles sont compréhensibles, même pour un alsaco. Par contre les "haïrures", les "Picher" de Caloo.......ssss, c'est du "ch'ti nèg" pour moi. Aie, va falloir que retourne à l'école et je suis un peu "Losse".
Excellent ce guide du ch'ti, merci Caloo, le "Yoyot" que je suis serra moins "Nig'doulle" en se couchant ce soir! |
|  | | Corwin Chaman

Messages:: 10891 Age: 1000 Lieu: En forêt d'Yveline Inscrit le: 09/01/2006
 | |  | | Caloo Gardienne du feu

Messages:: 2634 Age: 52 Lieu: Au royaume de Gyptis et Protis Inscrit le: 13/01/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Mar 20 Nov - 12:12 | |
| Tu fais un chtimi parfait, Corwin !  |
|  | | Weiki Gardienne du feu

Messages:: 10230 Age: 36 Lieu: Vaucluse Inscrit le: 13/01/2006
 | Sujet: Re: Par ici les copies Mar 20 Nov - 14:13 | |
| Ben voilà, Flat box et Corwin sont prêt pour not chorale, les ch'tis chanteurs  Cha va faire braire la star ac  _________________ Je te souhaite une très bonne journée Invité
|
|  | | |